Mi sono letto la sezione rogue diverse volte prima di rompervi le scatole col mio template, e adesso è arrivata l'ra..![]()
Questo è il primo abbozzo di un rogue livello 9, fatto molto a naso e leggendo tutte le considerazioni fatte su questa board, mi dite che ne pensate?
__________________________________________________ _________________
Assassination Talents (28 points)
# Improved Eviscerate - 3/3 points
Increases the damage done by your Eviscerate ability by 15%.
# Malice - 5/5 points
Increases your critical strike chance by 5%.
# Ruthlessness - 3/3 points
Gives your finishing moves a 60% chance to add a combo point to your target.
# Murder - 2/2 points
Increases your chance to hit while using your Sap, Ambush, Garrote, or Cheap Shot abilities by 5%.
# Improved Slice and Dice - 3/3 points
Increases the duration of your Slice and Dice ability by 45%.
# Relentless Strikes - 1/1 point
Your finishing moves have a 20% chance per combo point to restore 25 energy.
# Lethality - 5/5 points
Increases the critical strike damage bonus of your Sinister Strike, Gouge, Backstab, Ambush, Ghostly Strike, or Hemorrhage ability by 30%.
# Cold Blood - 1/1 point
When activated, increases the critical strike chance of your next Sinister Strike, Backstab, Ambush, or Eviscerate by 100%.
# Improved Deadly Poison - 2/5 points
Increases the chance to apply Deadly Poison to your target by 6%.
# Seal Fate - 3/5 points
Your critical strikes from abilities that add combo points have a 60% chance to add an additional combo point.
Combat Talents (2 points)
# Improved Sinister Strike - 2/2 points
Reduces the Energy cost of your Sinister Strike ability by 5 Energy.
Subtlety Talents (21 points)
# Camouflage - 5/5 points
Increases your speed while stealthed by 15%.
# Opportunity - 5/5 points
Increases the damage dealt when striking from behind with your Backstab, Garrote, or Ambush abilities by 20%.
# Improved Ambush - 3/3 points
Increases the critical strike chance of your Ambush ability by 40%.
# Initiative - 4/5 points
Gives you a 60% chance to add an additional combo point to your target when using your Ambush, Garrote, or Cheap Shot ability.
# Improved Sap - 3/3 points
Adds a 90% chance to return to stealth mode after using your Sap ability.
# Preparation - 1/1 point
When activated, this ability immediately finishes the cooldown on your other Rogue abilities.
__________________________________________________ ______________
Considerazioni:
il ramo assassination è quello che più mi mette in crisi. Vorrei prendere Seal Fate a 3 che mi sembra un buon compromesso per prendere anche preparation e Impr. SS, ma per arrivare a 25 punti in assassination ho dovuto mettere un po' di punti "a caso". Ho messo punti in Impr. Slice and dice e Impr. Deadly poison per avere accesso prima a cool blood, poi a seal fate, ma non sono sicuro di quello che faccio.. metto a 3 Impr. slice and dice e 2 deadly poison oppure 1 ISeD e 4 IDP? O meglio impiegare quei punti per altri talenti che non ho preso in considerazione?
Altro punto, cosi' come l'ho fatto non prendo Master of Deception.. E' un talento fondamentale? non e' che non prendendolo mi vedono anche i griggini a 30 yards?
Commenti commenti![]()