bhe city XL ha il carefour etc, a me ste cose piacciono, il problema è che le città sono troppo piccole, i server non sincronizzano le città ed è pieno di bug...
bhe city XL ha il carefour etc, a me ste cose piacciono, il problema è che le città sono troppo piccole, i server non sincronizzano le città ed è pieno di bug...
hdr.
bnet profile
non è solo question di bug. è question di come funziona la "simulazione" al livello basilare del gioco. cioè non è una simulazione ma solo un mix di script senza alcuna logica. questo non è "sim"city. Non so neanche come chiamarlo ma non è una simulazione di nulla. E' un Arcade-city. Un Replicazione-city, ma non un Sim-city. Non esiste AI in questo gioco. Sti pupazzetti che vagano per la città a cazzo di cane, reagiscono senza logica alle modifiche della città e ci sono continue risposte da parte del sistema che non hanno senso
a questo aggiungici un sistema patetico di condivisione di risorse pubblicizzato come la rivoluzione del millennio quando altro non è che una scusa bella e buona per obbligarti al "always online", una ristrettissima area di gioco cosi da poterla espandere con DLC a pagamento....e ora anche palazzi con la pubblicità
cosa ottieni? l'estratto puro della merda che è EA e che ha distrutto quasi una dozzina di software house e saghe videoludiche
e voi state ancora a dargli i soldi dopo quasi un decennio di sta roba ? ma cazzo dai quei 60€ a un barbone
dillo ad alka che una simulazione ad agenti è una roba che non simula![]()
hdr.
bnet profile
pesante aggiornamento per Simcity.
http://www.tomshw.it/cont/news/simci...o/45088/1.html
fatemi sapere se il gioco migliora in maniera sensibile, altrimenti ci metto una pietra sopra e non lo comprerò mai
aspetto vostri consigli (cit.)
a.k.a. connit
http://www.tomshw.it/cont/news/aggio...a/45171/1.html
Numerosi giocatori di SimCity si stanno lamentando di diversi bug introdotti dalla patch 2.0 del titolo. I problemi più gravi riguardano inesplicabili sovraccarichi del sistema fognario, blocchi nelle schermate di caricamento, fiumi di taxi in giro per le vie virtuali e molto altro.
Ma la cosa migliore è The Loudest Trees in the World:
Il titolo m'ha fatto scompisciare.![]()
Che merdosi EA, ormai non hanno più ritegno.
Mi dispiace per chi ha comprato il gioco, non meritano un cazzo società del genere.
MATRIX!!! l'agent smith![]()
Aoccdrnig to rscheearch at Cmabrigde Uinervtisy, it deosn't mttaer in waht oredr the ltteers in a wrod are, the olny iprmoatnt tihng is taht the frist and lsat ltteer be at the rghit pclae. The rset can be a toatl mses and you can sitll raed it wouthit a porbelm. Tihs is bcuseae the huamn mnid deos not raed ervey lteter by istlef, but the wrod as a wlohe.
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SimCity Offline is Coming
Let’s get right to it.
SIMCITY OFFLINE IS COMING!
I’ve wanted to say those words for quite some time, so my apologies that I didn’t take the time to say Happy New Year first.
Yes, Offline is coming as a free download with Update 10 to all SimCity players. When we launch it, all of your previously downloaded content will be available to you anytime, anywhere, without the need for an internet connection. We are in the late phases of wrapping up its development and while we want to get it into your hands as soon as possible, our priority is to make sure that it’s as polished as possible before we release it. So, until then… testing, testing and more testing. As one of the final steps, we’re putting Offline into the hands of some of our most hardcore players, the DevTesters. This group of volunteers is going to put Offline through its paces before we release it.
In Update 10, you can still play solo in Regions on your own, or in Multiplayer with people from around the world. What’s new is the Single Player Mode, which allows you to play the game Offline by yourself. And because your saved games in this mode are stored locally, you can save and load to your heart’s content. Our team will be delivering a follow-up blog that will outline the full details in the near future so stay tuned.
So what does this mean for the Online game? All of the benefits of being connected will remain including access to Multiplayer, the Global Market and Leaderboards. And all of your pre-existing saved cities and regions will still be accessible should you log-in to the Online game.
Bringing the game Offline means big things for our wonderful community of Modders. They can now make modifications to the game and its components without compromising the integrity of the Online game. Modding is a big part of our studio’s legacy and we’re excited to see what you guys create. Check out this thread to learn about Oppie85’s Central Train Station, which you can put into your game right now, and if you’re interested in making your own content take a look at the Modding Policy. To get you started, we will be rolling out a series of tutorials from the studio that surfaces how we’ve created some of the content that you’ve seen so far in hopes of inspiring your creativity.
So that’s it from me for the time being. Keep an eye out for more information on Offline shortly. We’ll be releasing more information on how it all works. And as always, get in touch with me on Twitter @EAGamer, I’m always eager to read your feedback.
From me, and everyone at the studio, thank you again for staying with us. We look forward to getting Offline for SimCity into your hands as soon as possible.
too little, too late
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beh se lo mettono offline probabilmente lo rigiochicchio![]()
Aoccdrnig to rscheearch at Cmabrigde Uinervtisy, it deosn't mttaer in waht oredr the ltteers in a wrod are, the olny iprmoatnt tihng is taht the frist and lsat ltteer be at the rghit pclae. The rset can be a toatl mses and you can sitll raed it wouthit a porbelm. Tihs is bcuseae the huamn mnid deos not raed ervey lteter by istlef, but the wrod as a wlohe.
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