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Thread: News Wii...ops..

  1. #61
    Lieutenant Commander Devon's Avatar
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    si ma cosi a me non piace

  2. #62
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    Quote Originally Posted by Shagaz View Post
    si ma cosi a me non piace
    Sapremo farcene una ragione.

  3. #63
    Lieutenant Commander Slurpix's Avatar
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    Uhm....si...forse avranno dei movimenti pre impostati con la spada, x esempio orizzontale, verticale, le diagonali, l'afofndo e qualche combo...mmm...mah.... magari con gli anni svilupperanno una libertà al 100%, boh...
    frega 0 se la mia squadra ha gli scarpari in campo ma ha il bilancio in pari onestamente, io pago l'abbonamento per vedere una bella squadra giocare a calcio, non per fappare sul bilancio in pari.
    In mancanza di regole è così è inutile girarci intorno, chi lo fa è solo perchè non vince un cazzo e deve attaccarsi a qualcosa..

  4. #64
    Mastrota de Youtube Drako's Avatar
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    Quote Originally Posted by Shagaz View Post
    si ma cosi a me non piace
    Nessuno ti ucciderà per questo...oddio forse kali si

  5. #65
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    raga cioè qua si torna solo al discorso fatto qualche giorno fa... console nuova con giochi nuovi, è molto possibile che ci troveremo di fronte a movimenti preimpostati ecc... ma solo come inizio... con il passare del tempo imo si accentuerà sempre + la libertà di movimento così come con le altre console si accentua sempre di + il potenziale grafico/quellochevuoi sfruttato dopo qualche mese di utilizzo vero e proprio

  6. #66
    Lieutenant Commander Devon's Avatar
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    lo spero veramente

  7. #67
    Lieutenant Commander Slurpix's Avatar
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    Metto un po di news:
    1)
    Il sito ufficiale giapponese di Nintendo ha pubblicato un riassunto delle discussioni dalle quali è nato il progetto Wii
    Wii non è nato a partire dal suo pad rivoluzionario, ma dall'intenzione di Nintendo di creare una console che potesse rimanere accesa 24 ore su 24 e costantemente collegata a internet, in modo che "ogni giorno potesse accadere qualcosa di nuovo al giocatore". ---->

    È questo quanto si evince dai verbali delle riunioni nelle quali è nato il progetto che si è poi trasformato in Wii, alle quali hanno partecipato il presidente Satoru Iwata e altri ingegneri Nintendo e delle quali è stato pubblicato il log sul sito ufficiale giapponese dell'azienda.

    Qui trovate l'intervita in ita:
    http://ms.nintendo-europe.com/wii/?s...01.html&l=itIT

    2)
    According to long-standing online Nintendo leak sources, the Wii will ship with a system updater disc when it goes on sale in the coming months. The content of the disc - referred to internally at Nintendo as Wii Start-Up Disc - is unknown, though it is speculated that a firmware update is required for the first batch of Wii hardware already waiting to go on sale.



    As you will have read, Nintendo has recently dropped hints that it's well underway with Wii production a direct reaction to Sony's well-publicised issues with PlayStation 3 manufacture.

    Further speculation outlines the Wii online beta test will take place between September 18 and October 23 and will seek to bottom out all bugs in the Wii's Virtual Console, WooConnect24 and 'other' online elements. Some assert that this test essentially dates the console for an October 23 launch, though as you know, an online service can launch well after its host hardware.

    It's also worth pointing out that Nintendo has already let slip the fact that any online offering the Wii will have over launch will be scant at best, with third-parties complaining that they are unable to provide 'Net play on day one.

    At time of going to press, it is unknown if any Nintendo first-party titles will make use of the Wii's access to Nintendo's online services.

    3)
    GN Wii: Yeah. We played it at E3 2006 and liked it.

    Jason Armenise: Okay, right on. So I'll just go through some of the different controls. Obviously, you guys have probably seen hiking. To do this, you pull the controller back up to hike. To pass you make a throwing gesture.

    And just to make a small point here, when we demonstrate these controls we show big movements. We show somebody actually making a throwing motion with the controller. Those will all work, but wrist flicks will all work as well. At first, when you're showing your friends how to play, you're going to say, "Hey, you throw just like this!" Right? But once you've played for a couple hours, you're going to be like, "Wow, this is kind of tiring." I refer to it as the couch potato syndrome. People play want to play relaxed, and so all of our controls can be done with very small movements, too.

    IGN Wii: Let's talk about graphics. Right or wrong, Madden for Wii is undoubtedly going to be compared to the GameCube build. Meanwhile, we've been playing a lot of the 360 version. In terms of visuals, where does the Wii incarnation fit in?

    Jason Armenise: We get the graphics question all the time. Every time we talk about the game we get the graphics question. A lot of people - even passionate Nintendo fans - are kind of dismissing the graphics, saying, "We know it's going to be third, yadda, yadda, yadda." We didn't take that attitude. Right from the beginning, we said, "You know what? We need to make this game look better than Xbox at the very minimum. And if possible, we need to challenge the Xbox 360 version." That was our goal from the first day.
    So we've done a whole host of things that put the game far in advance of the GameCube and we think better than the Xbox. And in some cases, we're challenging the Xbox 360 on graphics. First of all, the game is HD compliant. You can play 480p and 16:9 widescreen. That means everybody who has a HDTV can play the game with their component outputs and play in 480p and 16:9 widescreen while running at 60 frames per second, which is awesome. Additionally we've upped the texture quality on players. Textures are a higher quality. In many cases, they are higher than the Xbox version. We've added a whole host of features like depth of field. We've added a feature we call cinematic lens effect, which is like when you look through an actual television camera and straight lines get a little bit bowed in real life. We've increased the shadows. The shadows are better. We have something called contact shadows so that if two players get close to each other you'll see the shadow of one bleed onto the shadow of another. We've increased the grass. Our grass looks like it has more depth to it. It looks more lush than GameCube. It's definitely a much better looking game than on GameCube and we think that it really is challenging Xbox 360 in some places.



    4)
    Un link con il listino dei giochi coi prezzi probabili:
    http://gonintendo.com/wp-content/pho...enannt1oh9.jpg
    frega 0 se la mia squadra ha gli scarpari in campo ma ha il bilancio in pari onestamente, io pago l'abbonamento per vedere una bella squadra giocare a calcio, non per fappare sul bilancio in pari.
    In mancanza di regole è così è inutile girarci intorno, chi lo fa è solo perchè non vince un cazzo e deve attaccarsi a qualcosa..

  8. #68
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    imho fake il 4
    Aoccdrnig to rscheearch at Cmabrigde Uinervtisy, it deosn't mttaer in waht oredr the ltteers in a wrod are, the olny iprmoatnt tihng is taht the frist and lsat ltteer be at the rghit pclae. The rset can be a toatl mses and you can sitll raed it wouthit a porbelm. Tihs is bcuseae the huamn mnid deos not raed ervey lteter by istlef, but the wrod as a wlohe.

  9. #69
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    ci credo 24h su 24 al giocatore minimo je pija un attacco epilettico
    <Rush>
    Poichè sono un genio
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  10. #70
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    beh ma grazie a sta ceppa perforza gli input del wiimote saranno tutti precalcolati (è un programma).

    Bisogna vedere con che sensibilità e con che range di movimento saranno precalcolati, tutto qui
    featuring new Uber Computer: i7-950(turbo on 3,2ghz) with 6 GB XMS Corsair RAM , Nvidia Geforce 460 GTX @ 700mhz , on Gigabyte X58A UD3R rev 2.0, HD Seagate 1TB, Ali Corsair Modular 650w, Thermaltake V9 BLACCKX.

  11. #71
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    Quote Originally Posted by Kith View Post
    beh ma grazie a sta ceppa perforza gli input del wiimote saranno tutti precalcolati (è un programma).

    Bisogna vedere con che sensibilità e con che range di movimento saranno precalcolati, tutto qui
    è proprio questo il punto. Non è possibile che siano totalmente liberi. Non sarebbe gestibile una cosa del genere. Ci devono sempre essere dei calcoli sotto e non vedo come possa essere altrimenti. L'unica sarebbe diminuire i tratti preimpostati, cioè renderli talmente irrisori da sembrare liberi...ma cmq mi sembra al di là delle possibilità attuali.

  12. #72
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    il sensore è in grado di rilevare qualunque movimento, sta nell'hardware del wii a calcolare il movimento precisamente o approsimatrivamente e quindi inviare l'imput di un determinato "stile" o mossa...

  13. #73
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    al massimo sta nel software e_e
    In diretta dalla terra dei canguri
    On WoW Daggerspine - soon Outland
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    Ahzael Lev 70 Epic Druid
    **** OnDeira Albion ****
    Ahzael Skyscream RR7L1 Smiter No.1 di vorti
    E tutti gli Ahzael del mondo
    ************************
    Themaltake Soprano VX AMD 5000 2 gb Corsair
    Gigabyte GeForce 8600GT 512 , x2 250 WD
    Bachelor Computer Science, software engeneering @ Deakin University
    Honours of IT completed Thesis : "A novel IPTV system through mix P2P and Multicast system"


    Currently PhD
    Research "DDos attacks guard through multicore systems"
    "I PLAY" pd, magari avercelo il tempo per giocare :asd:

  14. #74
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    Il problema non è tanto far si che la spada esegua qualsiasi movimento, ma creare un AI che sia in grado di contrastare qualcosa di totalmente imprevedibile.

  15. #75
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    aha sto punto non rimane che provarlo..

    sperem
    Last edited by Devon; 14th September 2006 at 11:47.

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