Page 1 of 5 12345 LastLast
Results 1 to 15 of 62

Thread: L'arte de meter su el gato

  1. #1
    Tunnel's Avatar
    Join Date
    Mar 2004
    Location
    Location.
    Posts
    14.709

    Default L'arte de meter su el gato

    Dato che più persone mi sembran interessate all'argomento vi posto la ricetta originale vicentina di come "meter su el gato".

    Fondamentalmente viene con il coniglio, solo con un gusto piu' forte stile cacciagione.


    Enjoy !!!


    Se gavì decixo de farlo in técia, ocore prima de tuto ke serchè de vedare cualo ke el xè cuelo pì in carne, sperando de intivarghene uno ke n'ol gai superà i do ani de età e ke la so parona la ve gabia fato on dispèto tenpo indrìo.

    Na bona matina tolì su el s-ciopo e vè fora de bonóra, dixéndo in casa ke vè a ciapare on bigolo de aria fina. Mejo de tuto sarìa ke el dì prima gavese fato na bela nevegada, de cuela ke resta par tera quindexe dì.

    Pena ke ocè el gato in parola fè finta de gnanca vedarlo; scondìve de drìo on cantón, carghè el s-ciòpo e fè cuelo ke gavi da fare. Portevelo caxa rento la sporta de la spesa; par strada saludè tuti e a ki ke ve domanda cosa ca gh'in fè del s-ciopo, dixìghe ca si 'ndà a tràrghe a on pantegàn.

    Na volta rivà caxa, sarè ben el cancelo, 'ndè in te l'orto e pikè su s'on palo el gato; verxìghe la pansa cofà on conejo e tirèghe fora tute le buele tegnendo da parte el figà. Tajèghe via la testa e deghela al can.

    Scavè deso na buxa in te la neve, metìve rento el gato e po coerxìla da nóvo. Vè in caxa, metì in giasàra el figà del gato in te na scudela e vè in seciàro a lavarve le man fa Ponsio Pilato e pò da l'osto a bevarve on goto. Al sabo vè confesarve e la domenega a tore la Comunión!

    Lasè el gato soto la neve par oto jorni, staxéndo senpre tenti ke'l sia ben coerto e ke'l can resta ligà a caéna. Dodaxe ore prima de metarlo su in tecia tirèlo fora da la buxa e co'l xè deventà tenaro, pelèlo e lavèlo puìto, lasandolo pò tacà a sgiosàrse.

    Felo a tokìti e metìli in te na piana co na siola, na carota, na gamba de seino, on spigolo o do de ajo, el tuto trità; trèghe rénto anca do foje de doràro, calke gran de pevare e cuatro-sinque de denevre, on spisigón de droghe e cuanto sale ke'l basta. Neghèlo de vin bianco pitosto seco e deso metìlo in te la moscarola in caneva a marinarse par tuta la note.

    La matina scolè i toki de carne dal vin, sughèli puìto e fèli roxolare co'n poco de ojo. Co i gà ciapà colore cavèli via da l'onto e vodè fora cuelo ke xè restà, pestè fina na sióla, on pugneto de parsìmolo e on spigolo de ajo; po metì tuto in te l'antian co na s-ciànta de buro e ojo, xontandoghe dele fojéte de salvia e on raméto de rosmarìn. Lasè sfritegàre e po’ metì rento i toki de gato.

    Dopo diexe minuti butèghe insima anca cuatro-sincue pomodori pelà 'pena vèrti, o se no on poca de conserva. Misiè col guciàro de legno, xontèghe on bicére de vin bianco e uno de roso. Metìghe su el coercio e fè cuxinare par on'ora e mexa o dó, bagnando co del brodo se se suga masa.

    Ala fine xontèghe el figà trità, metì i toki de gato col so pocéto sol piato e portèli in tòla compagnandoli co la polenta calda. Dixìghe ke'l xè conejo nostràn, slevà a erba e farinaso e vedarì ke rasa de figurón ke farí. Co i ga ben magnà e bevù, servìghe, insieme co la graspéta, la novità…
    on Camelot Unchained (alpha):
    Nichodemus <GildaDiVecchieGlorieInPensione> - LaClasseCheCura - ServerName [soon]
    PG dei giochi vari in spoiler
    Spoiler


  2. #2
    saltaproc's Avatar
    Join Date
    Apr 2004
    Location
    Cesena
    Posts
    42.067

    Default



    p.s. ma sta leggenda ha dei riscontri?
    cioè conosci gnte che si pappa regolarmente i gatti?

  3. #3
    Lieutenant Tibù's Avatar
    Join Date
    Jan 2005
    Location
    Brescia
    Posts
    4.835

    Default

    fallo leggere a quelli del post dei micetti coccolosi appena nati in wayne community
    mandale83 on PSN
    Spoiler


  4. #4
    Tunnel's Avatar
    Join Date
    Mar 2004
    Location
    Location.
    Posts
    14.709

    Default

    Quote Originally Posted by saltaproc View Post

    p.s. ma sta leggenda ha dei riscontri?
    cioè conosci gnte che si pappa regolarmente i gatti?
    Non è assolutamente una leggenda ma ormai la tradizione di cucinare il gatto si sta andando perdendo. Ci son solo pochissime trattorie che ancora lo fanno e comunque non lo metton sul listino. Il motivo mi sfugge dato che è un animale come ogni altro, probabilmente è per evitare problemi con i NAS dato che non sarebbe roba controllata di allevamento e blabliblu
    Però un cervo me lo fan mangiare

    Quote Originally Posted by Tibù View Post
    fallo leggere a quelli del post dei micetti coccolosi appena nati in wayne community
    Già fatto
    on Camelot Unchained (alpha):
    Nichodemus <GildaDiVecchieGlorieInPensione> - LaClasseCheCura - ServerName [soon]
    PG dei giochi vari in spoiler
    Spoiler


  5. #5
    saltaproc's Avatar
    Join Date
    Apr 2004
    Location
    Cesena
    Posts
    42.067

    Default

    Quote Originally Posted by Tunnel View Post
    Non è assolutamente una leggenda ma ormai la tradizione di cucinare il gatto si sta andando perdendo. Ci son solo pochissime trattorie che ancora lo fanno e comunque non lo metton sul listino. Il motivo mi sfugge dato che è un animale come ogni altro, probabilmente è per evitare problemi con i NAS dato che non sarebbe roba controllata di allevamento e blabliblu
    Però un cervo me lo fan mangiare


    Già fatto

    tu lo hai mai assaggiato?

  6. #6
    Tunnel's Avatar
    Join Date
    Mar 2004
    Location
    Location.
    Posts
    14.709

    Default

    Quote Originally Posted by saltaproc View Post
    tu lo hai mai assaggiato?
    Sciocco.


    Cmq che c'è di strano, io veramente non riesco a capirlo eh.
    Come mangi una capra, un coniglio, una mucca, un agnellino o ancora peggio i torresani (piccioni che devono ancora fare il loro primo volo, son buonerrimi !) perchè non puoi mangiare un gatto ? E' una cosa che non ho MAI capito, vi giuro. Fosse un topo che vive nella merda capirei, ma un gatto è pure un animale pulito e che non mangia tutto a cazzo è incomprensibile.

    Quote Originally Posted by Tibù View Post
    se nn te lo dicono una volta che la carne è bollita (non necessariamente in salmì) nn si distingue quasi di niente nn so tipo da un coniglio/lepre,+ alla lepre x un remoto sapore di selvatico,ma molto remoto
    Infatti
    Last edited by Tunnel; 9th May 2007 at 11:46.
    on Camelot Unchained (alpha):
    Nichodemus <GildaDiVecchieGlorieInPensione> - LaClasseCheCura - ServerName [soon]
    PG dei giochi vari in spoiler
    Spoiler


  7. #7
    Lieutenant Tibù's Avatar
    Join Date
    Jan 2005
    Location
    Brescia
    Posts
    4.835

    Default

    Quote Originally Posted by saltaproc View Post
    tu lo hai mai assaggiato?
    se nn te lo dicono una volta che la carne è bollita (non necessariamente in salmì) nn si distingue quasi di niente nn so tipo da un coniglio/lepre,+ alla lepre x un remoto sapore di selvatico,ma molto remoto
    mandale83 on PSN
    Spoiler


  8. #8
    Tunnel's Avatar
    Join Date
    Mar 2004
    Location
    Location.
    Posts
    14.709

    Default

    Link alla ricetta dei torresani
    http://www.montanella.it/Torresani%20ripieni.htm
    on Camelot Unchained (alpha):
    Nichodemus <GildaDiVecchieGlorieInPensione> - LaClasseCheCura - ServerName [soon]
    PG dei giochi vari in spoiler
    Spoiler


  9. #9
    saltaproc's Avatar
    Join Date
    Apr 2004
    Location
    Cesena
    Posts
    42.067

    Default

    io non mangio coniglio...non so perchè ma se solo ne sento l'odore ( e c'è gente che mi dice che non ha nessuno odore ) mi viene il vomito..una volta ho rispedito indietro una succosa grigliata di carne perchè era stata cotta sulla stessa griglia del coniglio

    letteralmente è una sorta di allergia che ne so...quindi non corro il rischio


    ma fo una domanda ...mangeresti pure il cane?

  10. #10
    Tunnel's Avatar
    Join Date
    Mar 2004
    Location
    Location.
    Posts
    14.709

    Default

    Quote Originally Posted by saltaproc View Post
    io non mangio coniglio...non so perchè ma se solo ne sento l'odore ( e c'è gente che mi dice che non ha nessuno odore ) mi viene il vomito..una volta ho rispedito indietro una succosa grigliata di carne perchè era stata cotta sulla stessa griglia del coniglio
    letteralmente è una sorta di allergia che ne so...quindi non corro il rischio
    ma fo una domanda ...mangeresti pure il cane?
    Se non me lo fan vedere da vivo sì. Per i cani ho effettivamente un debole e mi piaccion quasi sempre tutti. Tranne i volpini dei merda che son dei rompicoglioni e se me lo mostri vivo poi me lo mangio con ancora piu' gusto
    on Camelot Unchained (alpha):
    Nichodemus <GildaDiVecchieGlorieInPensione> - LaClasseCheCura - ServerName [soon]
    PG dei giochi vari in spoiler
    Spoiler


  11. #11
    Lieutenant Commander
    Join Date
    Dec 2003
    Location
    Milano
    Posts
    10.666

    Default

    il coniglio io lo adoro...
    Once upon a time@DAoC
    Evildark, Mercenario Unicorn Knight


    http://www.dixan.it/it/dixan-sempre-con-te.html

  12. #12
    Lieutenant Tibù's Avatar
    Join Date
    Jan 2005
    Location
    Brescia
    Posts
    4.835

    Default

    Quote Originally Posted by saltaproc View Post
    io non mangio coniglio...non so perchè ma se solo ne sento l'odore ( e c'è gente che mi dice che non ha nessuno odore ) mi viene il vomito..una volta ho rispedito indietro una succosa grigliata di carne perchè era stata cotta sulla stessa griglia del coniglio
    letteralmente è una sorta di allergia che ne so...quindi non corro il rischio
    ma fo una domanda ...mangeresti pure il cane?
    dovresti vivere da me, ogni domenica coniglio nostrano arrosto
    mandale83 on PSN
    Spoiler


  13. #13
    saltaproc's Avatar
    Join Date
    Apr 2004
    Location
    Cesena
    Posts
    42.067

    Default

    bha sarà...
    sarà perchè ho sempre avuto in casa cani gatti uccelli tartarughe ma non mangerei mai un animale appartenente a queste categorie

    Quote Originally Posted by Tibù View Post
    dovresti vivere da me, ogni domenica coniglio nostrano arrosto
    ommisignur...anche alla mia signora piaceva infatti mangia coniglio solo quando fa a trovare i suoi

  14. #14
    Tunnel's Avatar
    Join Date
    Mar 2004
    Location
    Location.
    Posts
    14.709

    Default

    Dato che si parla di cucina vicentina vi posto la ricetta del vero RE delle nostre tavole. La cosa che assieme alla polenta di Maranello (fatta a Marano Vicentino, eh) è un MUST per chiunque venga in provincia.

    http://www.baccalaallavicentina.it/it/ricetta.htm

    Dimenticate qualsiasi altro baccalà avete mangiato e scordatevi il gusto tipico del pesce. Il baccalà alla vicentina è un mondo a parte.

    Ah da noi il baccalà è lo stoccafisso, non il merluzzo normale come mi pare sia in meridione
    Last edited by Tunnel; 9th May 2007 at 11:57.
    on Camelot Unchained (alpha):
    Nichodemus <GildaDiVecchieGlorieInPensione> - LaClasseCheCura - ServerName [soon]
    PG dei giochi vari in spoiler
    Spoiler


  15. #15
    Lieutenant Commander
    Join Date
    Dec 2003
    Location
    Milano
    Posts
    10.666

    Default

    Quote Originally Posted by Tunnel View Post
    Dato che si parla di cucina vicentina vi posto la ricetta del vero RE delle nostre tavole. La cosa che assieme alla polenta di Maranello (fatta a Marano Vicentino, eh) è un MUST per chiunque venga in provincia.

    http://www.baccalaallavicentina.it/it/ricetta.htm

    Dimenticate qualsiasi altro baccalà avete mangiato e scordatevi il gusto tipico del pesce. Il baccalà alla vicentina è un mondo a parte.
    a detta di intenditori (amici di vicenza) mia mamma lo fa buonerrimo... solo che a me non piace tanto e non posso dare un parere personale

    edit: ho letto la ricetta... manca però la cannella. sono sicuro che ci sia perchè è uno degli ingredienti che a me fa sbocco -.-°
    Once upon a time@DAoC
    Evildark, Mercenario Unicorn Knight


    http://www.dixan.it/it/dixan-sempre-con-te.html

Page 1 of 5 12345 LastLast

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •  
[Output: 135.17 Kb. compressed to 119.62 Kb. by saving 15.56 Kb. (11.51%)]